အေထြေထြဗဟုသုတမ်ားနွင့္ ထူးျခားဆန္းျပားသတင္းမ်ားမွ်ေဝျခင္း

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Thursday, March 3, 2016

စိတ္ဓာတ္က်တဲ့အခါ ေတြးသင့္တဲ့ အေတြး (၅) ခု




အဆင္မေျပတဲ့ အခိုက္အတန္႔ဆိုတာ အားလံုးမွာ ရွိဖူးၾကမွာပါ။

အၿမဲတမ္းေတာ့ အရာရာ အဆင္ေျပ ေနတယ္ ဆိုတာမ်ိဳး မရွိတဲ့ အတြက္ တစ္ခါ တစ္ရံမွာ ငါကံဆိုး ေလျခင္း ဆိုတဲ့ စိတ္မ်ိဳး ဝင္တတ္ ၾကပါတယ္။ ဘယ္ဘဝ၊ ဘယ္လို အေျခအေန မ်ိဳးကို ပိုင္ဆုိင္ ထားသည္ျဖစ္ေစ အနည္းဆံုး တစ္ခါေတာ့ အရာရာ အဆင္ မေျပျဖစ္ၿပီး စိတ္ဓာတ္ က်ဆင္း တတ္ၾက ပါတယ္။

စိတ္ပ်က္ စရာေတြ မ်ားၿပီး စိတ္ညစ္ရတဲ့ အခါ ဒီအခ်က္ (၅) ခ်က္ကို သတိရ သင့္ပါတယ္။

၁။ ငါ့ကိုငါ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္တယ္ ဆိုတာေတြးပါ

ေျပာရလြယ္သေလာက္ လုပ္ဖို႔ေတာ့ ခက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အေရးႀကီးဆံုး အခ်က္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အသိစိတ္နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ ရွိဖို႔အေရး အႀကီးဆံုးပါ။

၂။ ဒါဟာ ယာယီပဲ ဆိုတာေတြးပါ

ဥပမာ - လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေလာက္က ရင္ဆုိင္ခဲ့ရတဲ့ အခက္ အခဲတစ္ခု၊ ျပႆနာ တစ္ခုကို ျပန္ေတြး ၾကည့္ပါ။ အခုခ်ိန္မွာ ရယ္စရာ ျဖစ္ေန ပါလိမ့္မယ္။ အခုလဲ ဒီလိုပါပဲ။ ဒါဟာ ယာယီပဲ ဆိုတာ ေတြးပါ။

၃။ နည္းပညာကို အသံုးျပဳပါ

နည္းပညာကို ဘယ္ေနရာ ျဖစ္ျဖစ္ အသံုးခ်လို႔ ရပါတယ္။ အင္တာနက္ကို သံုးပါ။ စိတ္ညစ္ စရာေတြကို ဘယ္လုိ ေျဖေဖ်ာက္မလဲ၊ ျပႆနာေတြကို ဘယ္လို ရင္ဆုိင္မလဲ ရွာေဖြၾကည့္ပါ။ ဒါမွ မဟုတ္လည္း ေပ်ာ္စရာေတြ ရွာၾကည့္ပါ။



၄။ နာက်င္မႈဟာ ရင့္က်က္ေစတယ္

နာက်င္ခံစားရမႈဟာ သင့္ကို ပိုၿပီးရင့္က်က္ေစ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီျပႆနာ ေတြဟာ သင့္ကိုပိုၿပီး ရင့္က်က္ လာေစ လိမ့္မယ္ဆိုတာ ေတြးၾကည့္ပါ။

၅။ ကိုယ့္ရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို ျပရမယ့္ အခ်ိန္

ကုိယ့္မွာ ခြန္အား ဘယ္ေလာက္ ရွိေၾကာင္း ျပရမယ့္ အခ်ိန္လို႔ ေတြးလိုက္ပါ။ ဘယ္အခ်ိန္ ျဖစ္ျဖစ္ ငါဟာ ႀကံ့ခိုင္သူ တစ္ေယာက္ ဆိုတာ ေတြးလိုက္ပါ။

Source : JK

Originally published at - http://www.duwun.com.mm/lifestyle/


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...