တနာရီ မုိင္ ၁၀၀၀ ႏႈန္းနဲ႔ ပစ္လႊတ္ လုိက္တဲ့ ဒုံးယာဥ္လုိ အရွိန္ေၾကာင့္ ကုိယ့္ရဲ႕ယာဥ္ဟာ ႐ုတ္တရက္ ေလာင္ကၽြမ္း ေပါက္ကြဲမယ့္ အေျခအေန မ်ိဳးကုိ အရင္က စဥ္းစား ၾကည့္ဖူး ပါသလား။ ဒါဆုိရင္ေတာ့ ဘလတ္ဒ္ေဟာင္း ကားကုိ ၾကည့္ၾကည့္ ရေအာင္ပါ။ တပုိင္းက ဂ်က္ေလယာဥ္၊ တပုိင္းက ၿပိဳင္ကား ေပါင္းစပ္ တည္ေဆာက္ ထားတာမုိ႔ ကမာၻ႔ အဆင့္အျမင့္ဆုံးနဲ႔ အျမန္ဆုံး ယာဥ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
လန္ဒန္မွာ ၾကာသာပေတးေန႔က ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ျပပြဲမွာ တီထြင္သူ အင္ဂ်င္နီယာတဦးက တည္ေဆာက္ပုံ အေသးစိတ္ အေၾကာင္းကုိ ဖက္စပ္ေလာင္စာသုံး ဒုံးစနစ္ကအစ မျမင္ရတဲ့ အစိတ္အပုိင္းေတြထိ ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။
“ဒါက ဒီကားရဲ႕ အဓိကအစိတ္အပိုင္းပါ။ ကားက တနာရီ မုိင္ ၃၅၀ ႏႈန္းထိ ႐ုတ္ျခည္း ထုိးတက္လာၿပီ ဆုိတာနဲ႔ ဒီဒုံးစနစ္က တနာရီ မုိင္ ၁၀၀၀ ထိေရာက္ေအာင္ ကားကုိ ဆက္တြန္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။”
ဘလတ္ဒ္ေဟာင္းမွာ စြမ္းအင္ေပးတဲ့စနစ္ ၃ မ်ိဳး ပါပါတယ္။
ေလဖိအားသုံး ေလာင္စာေကၽြးစနစ္ပါတဲ့ ဂ်ာဂြာ ဗြီအိတ္ အင္ဂ်င္၊ ဖက္စပ္ေလာင္စာသုံး ဒုံးအင္ဂ်င္ေတြ၊ ဒီ ႐ုိး႐ြိဳက္စ္ EJ200 ဂ်က္အင္ဂ်င္ဆုိရင္ ယူ႐ုိဖုိက္တာတုိင္ဖြန္း တုိက္ေလယာဥ္မွာသုံးတဲ့ အင္ဂ်င္ပါ။ ကာဗြန္ဖုိက္ဘာ၊ စတီးလ္နဲ႔ အလြိဳင္းေတြကုိ ႐ႈပ္ေထြးစြာ ေပါင္းစပ္ထုတ္လုပ္ထားတာမုိ႔ ၁ မိနစ္အတြင္း မုိင္ ၁၀၀၀ ႏႈန္းကေန သုညထိ အရွိန္ေလွ်ာ့ခ်တဲ့ဒဏ္ကုိ ခံႏုိင္ရည္ရွိပါတယ္။
ဒီကားက ရပ္ရာကေန ၅၅ စကၠန႔္အတြင္း မုိင္ ၁၀၀၀ ႏႈန္းထိ အရွိန္တင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒီကားရဲ႕ ဂ်က္အင္ဂ်င္ဟာ ၃ စကၠန္႔အတြင္း သာမန္အိမ္တလုံးစာရွိတဲ့ ေလကုိ ဆြဲစုပ္ယူနုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီလုိအံ့ၾသစရာ အခ်က္အလက္ေတြ ပါတာမုိ႔ ပေရာဂ်က္ဒါ႐ုိက္တာ ရစ္ခ်က္ႏုိဘယ္လ္ကေတာ့ ဒီယာဥ္ဟာ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကုိ အနာဂတ္ အင္ဂ်င္နီယာေလာင္းေတြအျဖစ္ တြန္းအားေပးႏုိင္မယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္။
“ၿဗိတိန္မွာဆုိရင္ သိပၸံပညာရွင္နဲ႔ အင္ဂ်င္နီယာရွားပါးတဲ့ ျပႆနာကုိ အႀကီးအက်ယ္ ရင္ဆုိင္ရပါတယ္။ အရင္းစစ္လုိက္ရင္ ဒီျပႆနာက မူလတန္းေက်ာင္းေတြကေန အရင္းခံတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ ဖန္တီးႏုိင္စြမ္းေတြကုိ အားေပးတဲ့ သင္ၾကားေရး ခ်ိဳ႕တဲ့ေနလုိ႔ပါ။”
ေပါင္ ၁၀ သန္း အေလးခ်ိန္ရွိတဲ့ ဒီကားကုိ ေတာင္အာဖရိက သဲကႏၱာရကုိ ပုိ႔မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကားကုိမွ ဂ်က္တုိက္ေလယာဥ္မႉး အန္ဒီဂရင္းက ေမာင္းႏွင္ကာ ကမာၻ႔အျမန္ဆုံး စံခ်ိန္ခ်ိဳးဖုိ႔ ႀကိဳးစားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔အေနနဲ႔ စိတ္ရွည္ဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ယူေကနဲ႔ ေတာင္အာဖရိကမွာ ေနာက္ႏွစ္ပုိင္းအထိ စမ္းသပ္မႈေတြလုပ္ဖုိ႔ လုိေနေသးလုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။
DVB by ဒီဗီြဘီ
Original link - http://burmese.dvb.no/archives/114186
No comments: